wtorek, 14 sierpnia 2012

Słowa kluczowe

Zmierzając powoli ku końcowi sprawdzimy, co w statystyce piszczy, czyli jak google doprowadzał zagubione dusze na mojego bloga.


dziewczyny zajmujące się ogrodem - to nie ja!
ludzie przy krzaku - to też nie ja!
ola evs ukraina - pierwsza w wyszukiwarce wyskakuje moja koordynatorka, więc może nie szukali mnie, ale już...
aleksandra marszrutka evs ukraina oraz marshrutka blog ola i magda czy ola w marszrutkolandzie są ewidentnie o mnie (i Magdzie). Ktoś adresu zapomniał?
zależność ola w trampkach ola bez trampek - Ola bez trampek występuje rzadko. Przeważnie zimą
maść kot, czerwona maść z głową tygrysa, maść gwiazdka, balsam złota gwiazda - Zwiozdeczka robi zawrotną karierę w internecie
ukraińskie dziewczyny - u mnie nie znajdziecie tego, czego szukacie
ukraińscy chłopcy - no proszę, tego się nie spodziewałam...
pociąg kupe - cytując Piotrka: "lubię kupe :D"
vana tallin gdzie kupić - w Polsce będzie ciężko, polecam Aмстор
wiek zamążpójścia na Ukrainie - niższy niż w Europie Zachodniej
kyiv metro -uwielbiam!
kot ukraiński - wypasiony
kasowniki na Ukrainie - zdarzają się
bramka piłkarska - taka przystankowa też się liczy?
wymiary bramki piłkarskiej - czy ja wyglądam na encyklopedię? 244 cm wysokości, 732 cm szerokości
śmieszne etykiety na wódkę - ja wam nic nie wymyślę...
blin kurde naleśniki - no, w ogóle.
ukraińskie toalety - oj, trudny temat...
donieck deszcz - to chyba w dniu meczu szukali zdjęć...
pieredajcie - tak ,tak. pieredajcie, pażałsta! moja ulubiona ukraińska gra.
co kurcze felek znaczy - Felek to kot. Bardzo ładny kot. a kurcze to nie to samo co "mother of the chicken"
czy na granicy francusko szwajcarskiej sa kontrole - jak widzą polskie tablice rejestracyjne to tak.
dresiarz - dres to nie strój, to stan umysłu.

1 komentarz: